BUSINESS NIEUWS

Partner HCI stond dit seizoen op de high board: heel veel reactie gehad

Visibiliteit in en rond het stadion, een item dat veel van onze partners afnemen. Zowel op LED-schermen en -boarding als op fysieke plekken in ons stadion. Ook langdurige partner HCI, al jaar en dag logehouder, zet sinds dit seizoen extra in op visibiliteit naast het veld. “Veel reactie gekregen op onze banner.”

Voor ons zitten Yann de Wael en Kris Wens. Beiden al jaar en dag deel van HCI en van onze Beerschotfamilie. “Ik ben al jaren supporter”, vertelt Kris ons met een vette knipoog. “Ook van voor ik met HCI vaste klant was in het logecomplex.” “Terwijl ik de microbe dan weer te pakken heb gekregen via die loges”, vult Yann aan. “Maar ondertussen leef ik toch ook heel erg hard mee met alles wat er hier op ’t Kiel gebeurt.”

“Je kan ook bijna niet anders he”, lacht Kris. “Dit is echt een club die onder je huid kruipt. Daarom dat wij hier ook nog altijd zijn. Het is heel erg fijn om met zakenrelaties naar de loges te kunnen komen. Maar daar stopt het verhaal niet voor ons.” “Integendeel”, gaat Yann verder. “We hebben sinds dit seizoen ook gezien dat we potentiële werknemers kunnen bereiken via Beerschot.”

“HCI is natuurlijk al jaren een gevestigde waarde in de Antwerpse haven, maar ook in Nederland.” Vervolgt Yann. “Wij doen voor heel wat havenbedrijven de industriële schoonmaak. Recent werden we overgenomen door het Franse bedrijf Veolia en maken we dus deel uit van een concern met meer dan 220.000 werknemers.”

“Je merkt dat dat veel voordelen heeft. Zo proberen we binnen die groep heel veel samenwerkingen en synergiën op te starten, zonder aan onze succesformule iets te veranderen. Als een bepaalde klant noden heeft die wij niet kunnen vervullen, maar een zusteronderneming wel. Dan kunnen wij hen toch zo verder helpen. Maar je merkt ook bij al die bedrijven dezelfde uitdaging: voldoende goede werkkrachten vinden.”

“En dus zijn we beginnen zoeken naar manieren om onze vacatures extra in de verf te zetten”, treedt Kris bij. “Zo kwamen we op het idee om de grote banner te gebruiken die tussen tribune 3 en 4 staat op ’t Kiel. Met een gepersonaliseerde boodschap en een foto van captain Ryan Sanusi. En de reacties waren enorm. Ik kreeg constant berichtjes van mensen die onze boodschap gezien hadden, zowel in het stadion als op tv. Dat hij is opgevallen, is dus wel duidelijk.”

En dat is ook precies wat we met HCI wilden bereiken vult Commercieel Manager Kaj Schueremans aan. Kris liet al een tijdje vallen dat ze binnen HCI bezig waren om een sterke marketingcampagne met HR gerichte acties op te zetten. Daarop kregen we meteen het idee om iets te doen met onze gigantische banner in de hoek van het stadion. Naast de flexibele LED-boarding is dit één van de meest efficiënte assets die we hebben. Met een enorme QR-code die potentiële sollicitanten meteen kunnen scannen, geef dit zowel rechtstreeks als onrechtstreeks een enorm bereik voor HCI. 

Ook solliciteren bij onze partner? Klik snel op onderstaande link:

https://www.hci.be/vacatures
 

ChallengerPro League

1 K. Beerschot V.A. 50 pts
2 SK Lommel 48 pts
3 K.M.S.K Deinze 46 pts
4 F.C.V. Dender E.H 45 pts
5 Patro Eisden Maasmechelen 43 pts