A-KERN NIEUWS
Het is SHOW:TIME op het kiel!
Wanneer ambitie en passie elkaar kruisen, ontstaan de mooiste verhalen. Dat is precies wat SHOW:TIME en Beerschot samenbrengen. Als trotse partner van de club is SHOW:TIME een kledingmerk dat perfect aansluit bij de onverslaanbare Beerschot-familie.
HET SUCCESVERHAAL VAN ZINO
De 27-jarige Zino Beuckeleers is veel meer dan een ondernemer. Hij is een toonbeeld van ambitie, creativiteit en doorzettingsvermogen. Als videograaf reist hij de wereld rond met het wereldberoemde DJ-duo Dimitri Vegas & Like Mike. Maar Zino’s talenten reiken verder dan zijn camera. Hij is ook de drijvende kracht achter het snelgroeiende modemerk SHOW:TIME, en sinds kort partner van zijn grote liefde: voetbalclub Beerschot.
EEN DROMENJAGER MET EEN VISIE
SHOW:TIME werd opgericht in 2022, geïnspireerd door Zino’s passie en zijn overtuiging dat het leven kostbaar is. “Voor mij is het elke dag SHOW:TIME,” zegt Zino. “Het gaat over je dromen najagen en je kansen grijpen.” SHOW:TIME is er voor iedereen die het maximale uit het leven wil halen. Vanuit zijn ervaring in de mediawereld wist Zino hoe hij een merk kon creëren dat kracht en ambitie uitstraalt. SHOW:TIME’s minimalistische ontwerpen en zwarte stuks zijn een perfecte mix van luxe, eenvoud en functionaliteit. De perfecte outfit, om in te vertoeven op het podium en dus ook op het kiel.
EEN VASTE WAARDE IN DE MEDIAWERELD
Als videograaf is Zino een vertrouwd gezicht bij Vlaamse sterren zoals Regi, Viktor Verhulst, Bart Peeters en Lost Frequencies. “Het is geweldig om te zien hoe bekende artiesten niet alleen mijn werk waarderen, maar ook mijn kledingmerk dragen,” vertelt Zino trots. SHOW:TIME wordt gedragen door artiesten op het podium, in de studio en daarbuiten. Ook atleten zoals olympiër Thomas Briels zijn fan – een bewijs dat het merk niet alleen stijlvol is, maar ook kracht uitstraalt.
LEVENSGRENS, BEERSCHOT-LOOPBAAN EN ONVERBREKELIJKE BAND
Zino’s band met Beerschot gaat veel verder dan een zakelijke samenwerking. Hij groeide op op het Kiel en speelde maar liefst tien jaar lang voor Beerschot. Maar zijn connectie met de club werd op een onverwachte manier nog dieper.
Op zesjarige leeftijd stond Zino als doelman op het veld toen een bal keihard in zijn buik terechtkwam. De impact leidde tot een ziekenhuisbezoek, waar artsen een schokkende ontdekking deden: leverkanker. “Die bal heeft mijn leven gered,” zegt Zino. “Het zorgde ervoor dat de kanker op tijd werd ontdekt en behandeld.” Sindsdien is zijn liefde voor Beerschot groter dan ooit. “Ik ben supporter in hart, nieren én lever,” voegt hij met een lach toe.
SHOW:TIME-oprichter Zino Beuckeleers kent de kracht van Beerschot als geen ander. De samenwerking met Beerschot is meer dan een zakelijke deal. Het is een eerbetoon aan de club die een cruciale rol speelde in zijn leven.
“Beerschot heeft me letterlijk en figuurlijk gered,” zegt Zino. “Nu is het mijn beurt om iets terug te geven. Het voelt geweldig om SHOW:TIME te zien schitteren naast de naam van de club die me alles heeft geleerd over doorzettingsvermogen.”
SHOW:TIME & BEERSCHOT: EEN PERFECT PARTNERSCHAP
Als officiële partner van Beerschot schittert het SHOW:TIME-logo op de shorts van de spelers, op de LED-boarding in het stadion en op de socialmediakanalen van de club. Ook Kaj Schueremans, commercieel manager van Beerschot, is enthousiast: “Deze samenwerking is een perfecte match, Zino brengt passie en visie, en zijn merk past perfect bij de rauwe, ambitieuze cultuur van onze club. Zijn persoonlijke verhaal maakt dit partnerschap nog krachtiger.”
Het Kiel is niet alleen de thuisbasis van de club, maar ook een plek waar dromen werkelijkheid worden, iets waar SHOW:TIME volledig voor staat en Beerschot ook.
Het merk heeft een exclusieve Beerschot-collectie gelanceerd, speciaal ontworpen voor de fans die, net zoals de spelers, leven voor de club. Van casual hoodies tot stijlvolle T-shirts, deze collectie combineert de energie van Beerschot met de stijlvolle eenvoud van SHOW:TIME. Ook de spelers van Beerschot dragen SHOW:TIME in hun vrije tijd. Van Thibaud Verlinden tot de rest van het team: de Beerschot-touch van SHOW:TIME weerspiegelt de onbreekbare band tussen het merk en de club.
Met SHOW:TIME x Beerschot draag je niet alleen een merk, maar een stukje van de club die je hart sneller doet kloppen. Of je nu op de tribune staat of zelf op het veld speelt. Ontdek de collectie op https://show--time.com/collections/beerschot.
“Het is geweldig om mijn merk te zien groeien en zo verbonden te zijn met een club die me zoveel heeft gegeven, nu is het aan mij om iets terug te doen” zegt Zino.
Zino Beuckeleers is een voorbeeld van hoe dromen werkelijkheid worden door hard werk, passie en durf. Met SHOW:TIME en zijn samenwerking met Beerschot zet hij niet alleen zichzelf, maar ook zijn geliefde club in de schijnwerpers. Eén ding is zeker: voor Zino, SHOW:TIME én Beerschot is dit het begin van een mooi verhaal.