BUSINESS NIEUWS
Beerschot verlengt partnership met Gamified
Bij Gamified worden technologie, sport en entertainment samengesmolten tot één consistent geheel. Als onderdeel van de Celestial Group combineren ze uitgebreide technologische expertise met een flinke dosis enthousiasme. Na het succesvolle partnership van vorig jaar, met onder andere een gezellige kerstmarkt voor de business leden, wordt dit partnership nu dus verlengd en uitgebreid.
Enkele jaren geleden lanceerde Gamified in België de eerste Hado Arena, waar spelers digitaal trefbal kunnen ervaren. Sindsdien blijven ze uitbreiden met de nieuwste toestellen op vlak van entertainment zoals race-simulatoren, smartbikes en virtual reality-toepassingen. Sinds vorig jaar zijn ze ook actief op trainingscentra om cognitieve vaardigheden in de sport te verbeteren met onder andere het gloednieuwe Blink.pro toestel.
Gamified heeft als doel jongeren weer actief te maken en in te spelen op de nood aan de passieve schermtijd bij de mens op leuke wijze te beperken. Jongeren houden van de virtuele wereld, en Gamified voegt een technologische dimensie toe aan effectief sporten. Ook werken ze samen met topsporters van het hoogste niveau; Formule 1-coureurs gebruiken deze technologie om hun zicht en oog-handcoördinatie te verbeteren. De nationale voetbalploeg van Polen heeft deze technologie zelfs meegenomen voor het EK Voetbal en bij de Olympische spelen werd virtual reality gebruikt voor het wielrennen. De combinatie van al deze ervaringen in hun eventhal of op verplaatsing zorgt voor een innovatieve teambuilding waar nog maanden over gepraat zal worden.
Maarten Serneels, Managing Partner van de Celestial Group, kijkt met enthousiasme uit naar een verlengd partnerschap: “Als technologiepartner willen wij Beerschot helpen om op een innovatieve manier te groeien. Wij willen hen zowel online als offline ondersteunen bij het integreren van vernieuwende technologieën in de club. Ons doel is om de club te ontzorgen met een totaalpakket voor nieuwe projecten. We zullen ook unieke evenementen organiseren samen met de club, waar we later meer over zullen delen. Bovendien komt Gamified in een interessante businessclub terecht, waar netwerken op een toegankelijke manier mogelijk is. We kijken ernaar uit!”
Dieter Smedts, Managing Partner van Gamified, voegt toe: “Enkele jaren geleden hebben we Gamified opgericht in samenwerking met de Celestial Group. Onze producten zijn zeer in trek bij klanten, waardoor we snel zijn gegroeid. Dit biedt ons de kans om met Beerschot aan innovatieve projecten te werken. We willen in de nabije toekomst ook onze visie toepassen bij een unieke supportersbeleving, in de jeugdopleiding en in de dagelijkse werking van het eerste elftal. Ik ben altijd al supporter geweest, dus het is een grote eer om onze krachten met Beerschot te bundelen.”